LOGIN   |   Forgot Password   |   Sign Up   
0 items
Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ
Choose your Book
Malay Books  
English Books  
Indonesia  
Choose your Book Malay Books Agama Motivasi
 



this with your friends
Meh Dok Kejap ()
by author QALAM AMIERA IBRAHIM, ,

Meh dok kejap!
Tak lama.
Kejap je.
Cuba tengok ni.

\"Kenapa perlu pakai tudung? Tak up to date langsung!
\"Ish, kena solat pula, orang Barat relaks je. Seminggu sekali je. Kenapa kita disusahkan macam ni?\"
\"Ish, menyampah betul. Nak couple pun tak boleh. Orang putih, orang Korea tu relaks je.\"

Astaghfirullah.

Ini antara tanda yang jiwa kita dah lelah.

Meh dok kejap, kita refresh semula diri kita dengan coretan-coretan santai dalam naskhah ini. Ada kisah nyata, ada kisah sirah, ada kisah dialog manusia dan iblis, dan kisah suami isteri yang sweet-sweet belaka. Yang pastinya, semuanya untuk diambil pengajaran, dijadikan panduan dan diserap sebagai pedoman, buat bekalan dalam hidup kita seharian.

Status : In Stock
Retail Price : RM18.00
Now Offer : RM18.00

ISBN:
9789670716534
Category:
Motivasi
Format:
KULIT NIPIS
Publication Date:
2015
Publisher :
MUSTREAD
Pages:
146
Dimensions (mm):
141 x 216 x 9
Weight:
0.30

 

Related Products




 

 

Recently Viewed




 

Home News & Activities About Us Membership Job Opportunities Store Location Contact Us FAQ View Cart

 

 

Copyrights. All Rights reserved